voltis
Trådstartare
Har spontant bokat in en förhandsvisning av ett litet hus i vårt närområde om ett par veckor
Vi bor alldeles för stort och sååå trötta på radhus. Haft tankar om att byta ort tidigare men inte vågat pga barn. Detta blir ett mellanting isf. Ett eget hus men i samma skolområde
Men har aldrig varit på visning förut! Och då det är en förhandsvisning finns inte så mkt info i annonsen!
Så vad bör jag fråga/kolla efter denna första titt?
Det är byggt tidigt 50 tal men tillbyggt senaste åren. 1 plan men står att det är källare, dock inga bilder på det så gissar på att det är oinrett då? Trähus.
Kommunalt vatten och avlopp. Självdrag.
Uppvärmningssystem: Luftvärmepump, braskamin, direktverkande el, varmvattenberedare
Solceller som ger 4200kwh/år
Det är infon som finns ge mig massa tips nu! Ngt som låter konstigt?
Huset är liiitet så vi kanske vänder i dörren men jag vill vara förberedd ändå!
Vi bor alldeles för stort och sååå trötta på radhus. Haft tankar om att byta ort tidigare men inte vågat pga barn. Detta blir ett mellanting isf. Ett eget hus men i samma skolområde
Men har aldrig varit på visning förut! Och då det är en förhandsvisning finns inte så mkt info i annonsen!
Så vad bör jag fråga/kolla efter denna första titt?
Det är byggt tidigt 50 tal men tillbyggt senaste åren. 1 plan men står att det är källare, dock inga bilder på det så gissar på att det är oinrett då? Trähus.
Kommunalt vatten och avlopp. Självdrag.
Uppvärmningssystem: Luftvärmepump, braskamin, direktverkande el, varmvattenberedare
Solceller som ger 4200kwh/år
Det är infon som finns ge mig massa tips nu! Ngt som låter konstigt?
Huset är liiitet så vi kanske vänder i dörren men jag vill vara förberedd ändå!