Visa alla inlägg..

Fridolina

Trådstartare
För flera år sedan kunde man i en lång tråd välja "visa alla sidor" så man slapp klicka på nästa sida.
Finns det någon möjlighet den funktionen kommer tillbaka?:)

För den finns väl inte som någon inställning på kontrollpanelen eller så?

Sv: Visa alla inlägg..

Den funktionen saknar jag också!

Jag har för mig att jag frågat om den förut, men att det inte var aktuellt med att ta tillbaka funktionen.:(

Men du har ju "Nya inlägg"? Det brukar jag använda.

Men det är ju en helt annan sak?

Via alla inlägg visade ju alla inlägg i en TRÅD på en sida, dvs det blev på en tråd som i dag är 10 sidor EN enda, lååång, sida.

Nya inlägg visar ju vilka trådar bara som har nyast svar?

Ingen fara, tänkte att det kanske fanns någon käck knapp I tråden där man kunde visa alla olästa, det skulle ju funka lika bra.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka