S

SessCa

Jag har tydligen fått ett virus på min dator,
klickade på en länk (som sprids varje gång någon klickar tydligen) datorn stängde då av sig. När jag startade upp den igen var allt som vanligt.

För säkerhets skull gjorde jag en virus-scan med Norton. Och vist fanns där TVÅ infekterade filer med namnen "unknown.000000000.data" och viruset heter tydligen Bloudhound.

Är det någon mer som har fått det. Datorn säger att det är borta nu men det känns konstig och den uppför sig inte "som den ska"

Nån som har lite fakta?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver hjälp och det är nu. Jag har fått ett virus på datorn som heter HDD Low. Hittade detta info om det och ett...
Svar
5
· Visningar
1 347
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Ja kan man ens det, utan att formatera om hårddisken? Jag har tydligen fått något skit i datorn, men var i från vet jag inte. Mest...
Svar
16
· Visningar
1 714
Senast: Boj
·
IT & mobiler Nu har båda mina datorer problem. En är äldre och mer reservdator. Min huvuddator så att säga började få bluescreen precis när den...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler Nyss när jag startade våran "familjedata" så kom det upp ett fönster om att ett program som kallas SoftCop har hittat ett virus på vår...
Svar
8
· Visningar
1 890
Senast: ponny7
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp