Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ett tag en hovslagare som inte var från Sverige, När jag fick bärrandsröta på en av mina hästar så sa han att jag skulle använda Klorin. Om det var möjligt låta hästen stå med nedre delen av hoven i det ca 10 minuter varannan dag. Om det inte var möjligt lyfta upp hoven hälla i och hålla den uppe en stund.Tack för de senaste intressanta svaren.
Nej det med Virkon-S tyckte vi verkade lite konstigt därav frågan här.
Vi använder redan barfota boots när hon rids och arbetas.
Arti Mud verkar intressant och ska undersökas noggrannare.
Red horse har också "hoof stuff" tror jag de kallar det som fungerar bättre om sprickorna är djupare och till exempel för hålväggar. Lycka till!Tack för de senaste intressanta svaren.
Nej det med Virkon-S tyckte vi verkade lite konstigt därav frågan här.
Vi använder redan barfota boots när hon rids och arbetas.
Arti Mud verkar intressant och ska undersökas noggrannare.
Jag ha
Jag hade ett tag en hovslagare som inte var från Sverige, När jag fick bärrandsröta på en av mina hästar så sa han att jag skulle använda Klorin. Om det var möjligt låta hästen stå med nedre delen av hoven i det ca 10 minuter varannan dag. Om det inte var möjligt lyfta upp hoven hälla i och hålla den uppe en stund.
Hade själv aldrig hört talas om det och blev väldigt förvånad över resultatet. Hur snabbt hoven blev "hård" igen.