Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står ju under rubriken montering när benen ska sys ihop. Om man lika gärna kunde ha vanliga stickor vet jag inte, för jag är ett hopplöst stickfall känns det som...Ok, jag brukar fatta det mesta för jag är rätt smart. Men här missar jag någonting!
Ska sticka http://garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=b25&d_id=17&lang=se tänkte jag. Men när jag läser igenom mönstret blir jag fundersam. Man ska alltså sticka fram och tillbaka (inte runt) på rundstickor. När sätter man ihop benen, så de blir ben och inte bara fladderlappar? Stickar man någonsin runt med rundstickorna? Känns som om man lika gärna kunnat ta vanliga..
Får väl ta och lägga upp mitt höstprojekt också, ett första försök till amigurumi (virkade gosedjur).
De första försöken blev alldeles för små, men tillsist blev den lite stor istället... Gjordes till svägerskans nyfödda ( ungefär lika stor som bebisen när den lämnades över..) Men, men
Min tröja är klar! Men jag har inte hunnit ta en fin bild på den än. Så ursäkta dålig mobil kvalité och ursäkta den pistaschegröna bakgrunden
Skulle inte ni kunna visa bilder på hur ni förvarar era tyger, nystan, verktyg och så vidare? Just nu ligger alla mina nålar utspridda lite varstans i lägenheten och nystan i diverse kassar..
Superfin!Jag virkar. Ibland. Stickar. Ibland. Men har bekymmer med karpaltunnel så det blir inte så ofta. Broderar ibland. Syr på maskin ibland. Tog upp sömnaden som hobby när jag sålde hästen för snart nio år sedan, men nu har jag ny häst så nu har jag inte så mycket tid över längre.
Mitt största virkprojekt som jag är mest stolt över:
Ojojoj säger jag bara, fantastiskt fint!Jag virkar. Ibland. Stickar. Ibland. Men har bekymmer med karpaltunnel så det blir inte så ofta. Broderar ibland. Syr på maskin ibland. Tog upp sömnaden som hobby när jag sålde hästen för snart nio år sedan, men nu har jag ny häst så nu har jag inte så mycket tid över längre.
Mitt största virkprojekt som jag är mest stolt över: