vinthundhalsband

Milosari

Trådstartare
till schäfer, kan man ha det? jag tycker att mitt nuvarande är lite för smalt, och det hade nog varit bekvämare med ett bredare. hon har mycket tunn hals, så storleken borde inte vara nåt bekymmer. helst skulle jag vilja ha ett brunrött med gul söm och mässingsspännen. var kan jag få tag på ett sånt?

Jag har ett liggandes som är vinrött men dock med silverspännen :D
Hade greyhounds för en 7 år sedan och sedan dess har mina två hundars läderhalsband bara legat i skåpet :o
Testade på min hund som brukar ha 50 cm på halsband och det gick med nöd och näppe på sista hålet :)

ojdå, ja jag tror att hon har 40-45, så då borde det ju gå. var får man tag på såna halsband? jag har faktiskt tittat lite i djuraffärerna, men de verkar inte ha några. finns det nån bra sida på internet?

Hund/Kattafären MAMMUT i Lund har massor av coola läderhalsband, breda och smala, bla annat med nitar och grejsimojsar av alla de slag! Affären ligger nästan mitt emot JET macken. (Vid de gråvita höghusen vid ett litet torg vad det nu heter :) )

Tyvärr har jag ingen hund annars hade jag nog varit deras STORKUND när det gäller hundhalsband.

/Kung Tulle

karlshögstorg. fan vad jag letade innan jag hittade det. (torget alltså). affären har jag inte varit inne i ännu, men det får jag ju göra nu :)

Liknande trådar

Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
847
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 336
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Finns det travare av den lugnare sorten?
  • Ny på Buke
  • WE-tråden
Tillbaka