VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Nää, jag känner inte ägarna:D

Jaha, så det var syrran till din:laugh: Hon såg verkligen snygg ut!

Det kommer säkert gå bra för Wahidah! :D Ska du ställa Zala också?

Då bara råkade du fota dem ändå alltså :D Kul att du fotade Weps, jag tycker det är så spännande att kunna jämföra henne med Wahidah så fort tillfälle ges :angel:

Yes, även Zala kommer ställas :D

Men alltså.. det är ju helt sjukt vad snygg din lilla fyrbening är! :love: Jag har nog sällan sett en whipp som faller mig så väl i smaken. Hoppas den lilla vildingen fortsätter utvecklas lika fint!

Utlovade magbilder

Här kommer bilder på Mayas mage. :laugh: Nu nio dagar kvar av dräktigheten!
Vet inte alls hur många det kan vara men det är aktiva små pyren där inne ivarjefall :love:

mage2.jpg

mage100.jpg

HIHIHIHIIIII HON SER UT SOM EN KORV! :rofl:
Fan vad söt hon är! Nu börjar ju jag längta efter valpisar :love:

Syns ju verkligen att det är någonting där inne! :D
Så spännande, hoppas nu att allt går som det ska. Det är nog flera här i tråden som ser fram emot bilder på mamma och småttingar inom kort.

Syns ju verkligen att det är någonting där inne! :D
Så spännande, hoppas nu att allt går som det ska. Det är nog flera här i tråden som ser fram emot bilder på mamma och småttingar inom kort.

Bilder utlovas :love:
Hjälp mig nu att hålla tummarna för att allt går bra ända fram nu :-)

Haha, vad komiskt när man känner igen varenda hund på bilderna :D
Den vita salukitiken (nr 45) är Wahidahs syster.
Sista grizzletiken bland bilderna är syster till en tik jag hade hem förut.
Sista grizzlepojken är också en bekant till mig.. Jises vad stor han blivit!
Whippen som blev BIR känner jag väl, tokunderbar liten tant :D Det är förövrigt en dotter till henne som är på bild 2..

Råkar du också känna ägarna? :p

haha, bettan på den sista bilden ninni! XD :D

Håller både tummar och tår för att allt går bra. Uj så tjock hon är, ser inte alls ut som vinthund egentligen med den där magen.

:D Vinthundar är banne mig inga snyggingar när de är dräktiga. Håller tummar och tår för friska och fina valpar! :)

Tack alla :love: Hon är enorm min lilla tjej :laugh:
Inte sig mycket lik eller?

SobersJambalaya1.jpg

Ska vi gissa valpar? ;) den som kommer närmast vinner ett litet pris :-) ni får pm:a adressen isåfall ;)

Jag gissar på 6 stycken

6 eller 8 stycken gissat :laugh:

Min tjej är sååå dräktig nu. Hon suckar och stönar men ändå är det full fart ute. Så full fart så att både matte och valpisarna i magen protesterar. :love:
Nu får den lilla tjejen ta det lungt!!!

Jag brukar inte vara så jäkla bra på att gissa iof, meen, det känns som om Zala var lika stor som Maya i förhållande till vanliga storleken och i Zalas kull var det 5 småttingar :D Samtidigt såg en annan tik lika stor ut på bilder och hon fick 9... (visserligen klarade sig inte en, men tja). Jag håller fast vid 5 normalstora, friska och glada valpisar och tror att Maya blir en utmärkt mor som klarar allt finemang! :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka