Vintertäcke!

B

brosen

Beställde ett nytt vintertäcke i strl 145 åsså ska jag prova det idag, men om det inte passar, kan man skicka tbx de då? Tror inte de?!:o

Sv: Vintertäcke!

Om du kan skicka tillbaka det eller inte beror på var du köpt det. Har du köpt det av en firma på postorder så har du returrätt inom en viss tid. Är inte säker men tror att grunden är tio dagar. Sedan kan vissa erbjuda längre tid.

Det borde du kunna. Var försiktig när du provar bara så att det inte fastnar en massa hår/spån på täcket. Är det rent brukar de inte vara så kinkiga med att ta tillbaka det.

HAHA sluta tjafsa nu!
Nu så har jag provat det, och de va ju lite stort, men skulla jag köpa ett mindre så skulla de bli för litet så det blöir nog bra, men jag köpte ett par sporrar mä som det va junior/dam på det fanns inte bara dam, å dom va typ lite småa å smala åsså var själva matrealet jätte tjockt så jag fick knapps isär dom! =/ men det går nog ändå, ska bara ha dom när jag hoppar ändåå! :D:d

Liknande trådar

Utrustning Hej! Söker efter tips på vilka vintertäcken som kan passa en häst med storlek 145 med bred bringa. Har kikat på Rambo täcken bor i...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 596
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama