Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah! Låter precis som det vi behöver. .
Bävrar är verkligen rätt ord, har ett par i stallet, som. Trots dungeoch träd i hagarna inte kan låta bli stolpen.
Hur höga fjäderstolp finns det att få tag på?
Ett tips för att slippa gnag på stolpar o trä ute o inne är att ge extra koppartillskott!Ah! Låter precis som det vi behöver.
Bävrar är verkligen rätt ord, har ett par i stallet, som. Trots dungeoch träd i hagarna inte kan låta bli stolpen.
Hur höga fjäderstolp finns det att få tag på?
A-staket ska hålla mot kyla, våra står fint trots kallt väder. Har som tur var inte haft någon som sprungit igenom så det kan jag inte uttala mig om.
Turbostolp heter mina, materialet är glasfiber, finns i olika längder. Där jag köpte finns det i 110 och 150 cm höjd
Ett tips för att slippa gnag på stolpar o trä ute o inne är att ge extra koppartillskott!
Prova! det funkar!( om det inte beror på nåt annat som rastlöshet eller hunger..)
Jag gav extra koppartillskott en period och trägnagandet försvann rätt fort!
Ibland kan gnagandet på stolparna bero på nån mineralbrist tex .och är det impregnerade stolpar som det oftast är ,så innehåller de giftiga ämnen som tex arsenik..
Ja, det är ju frågan vad det ... Har flera som är gnagare, egna och inackorderingar. Mitt ena sto gör såhär varje vinter och har stått i 3 olika stall, hänger jag in plankor så gnags även de sönder, även impregnerade
Tror mer på rastlöshet än nån brist, faktiskt..