JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
”Ville bara hem och träna häst igen”
Moderator
Hästnyheter
32.000 dollar – om den dopade hästen inte hade vunnit. Amerikanen Jeffrey Tretter gick miste om en storvinst på Meadowlands för två år...
Hästnyheter
Finländskt på tränarsidan, svenskt i sulkyn. Det samarbetet gav seger med hästen Readly Express i världens tuffaste travlopp Prix...
Hästnyheter
I ett öppet brev till Svenska Ridsportförbundet ställer en grupp personer under namnet EquiEthics frågan om svensk hästsport har en...
Hästnyheter
För några månader sedan var han nära att dö av en foderstrupförstoppning.
Nu är topphästen Raz Mackenzie på väg mot formen igen och kan...
Leverans cockerpoo med mycket pudel?
Hundavel & Ras Tror pudel har rykte som fjompig tanthund med knasig frisyr bland folk som knappt kan hund. Doodlarna har istället marknadsförts som...
geting
5 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 468
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Jag har ju gnällt på att våra får har betat så dåligt på betet. Nu när de fått små hagar i trädgården ser jag att de inte alls är dåliga...
Ajda
37 minuter sedan
Svar: 1 099
Visningar: 222 228
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tänk om folk bara kunde köpa sunda hundar samt hundar som passar i ens närmiljö. Jag tycker inte om att se draghundar i stan och...
Nota
41 minuter sedan
Svar: 1 171
Visningar: 69 372
Hund