Vill ni se något vansinnigt sött...?

Skogstrollet

Trådstartare
Mammas powder puff har blivit klippt! Moki höll på att tappa valppälsen och tovade något grymt. Istället för att trassla valde mamma att klippa ner henne, jag menar, ny päls ska ju iaf växa ut. Så hon gick till en hundfrisör och kom hem med det här:

Photo_48259_773623.jpg

Photo_48259_773602.jpg

Photo_48259_773599.jpg

Och en före-bild (något äldre):
Photo_48259_681419.JPG

Tanken är dock att Moki ska bli långhårig igen, men nu slipper hon tovorna.

Liten kul grej, min mormor blev tydligen förskräckt när hon såg de rosa tofsarna och trodde att Moki blivit sydd i huvudet av veterinären. :D Min mormor är rätt skön faktiskt.

(Mamma har gett tillstånd att visa upp Moki på Buke och är nog lite nyfiken på ev. kommentarer.)

Sv: Vill ni se något vansinnigt sött...?

Nämen jisses vilken sötnos! :love: Tycker nästan hon var finare när hon var korthårig än lång! ;)

Naaaaw :love:
Hon blev jätte söt ju!!!

:love: jätte jätte söt ju!!!!!!

tyckte åxå att hon var sötare när hon var klippt :banana:

Söting. Men jag tycker absolut att ni ska låta pälsen växa ut igen. ;) Otroligt söt hund (med pälsen).

Vad söt! hon blev en hårig naken :D, så där brukar min kompis puff se ut emellanåt men nu är han på "utväxt" så nu ser han ut som ett litet lamm...

Det är hon! Och lika go och snäll som hon är söt...!

Jag varnade mamma för att valpar kan vara rätt dryga och "vänta bara till tonåren...!"
Men inget händer...?? *avundsjuk*

PS. Jag har fått en ofrivillig dragning till staffen... Det är glee och calaziryas fel... :P

Det klart du ska ha en staffe! :angel:

Och ja, hunden som tråden egentligen handlar om var jättesöt! Men med lång päls.. :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka