Vill lära mig mer...

Ajabaja

Trådstartare
Jag är hittills självlärd & har även kört in min ponny själv. (Har haft lite hjälp i bakrunden av en av sveriges bättre körtränare/kusk. Hade såklart även hjälp av en tjej när jag lärde mig att köra. Körde då min lille travshettis.

Men nu vill jag verkligen lära mig mer! Jag skulle gärna vilja ta lite lektioner...

Frågan är bara VART hittar jag en bra körinstruktör??
Har någon något tips?
Kanske vet ni nån som håller till i Stockholmsområdet (norr)? :bow: :bump:

Tacksam för svar! :bow: :banana:

Kolla www.kuskringen.nu där finns instruktörer från hela vårt avlånga land. Men jag PMar dig om en kanoners instruktör som jag tränar för. Han är suverän!!!!!!!!!!!! :bow: :bow:
Han bor norr om Stockholm.

Liknande trådar

Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 647
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 663
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 645
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 711
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar