Vilket träns?

r_freddy

Trådstartare
Chili börjar äntligen bli bättre nu :banana:
Han är ju igentligen westernhäst men jag har inhandlat en engelsk sadel, då vi även kommer att hoppa lite :banana:
Nu till frågan vilket träns man ska inhandla till honom?
Sadeln är svart.
Han har ett jättelitet sött my little pony huvud, så remmarna får inte vara för tjocka :crazy:

Funderade lite på om man skulle inhandla något som har dekoration på både pannband o nosgrimma, men hittar inget där ute :crazy:
Bara ett från hööks för islandshästar.
här kommer en bild:
Bild066-1.jpg

Sv: Vilket träns?

Om han har ett fint ädelt huvud skulle jag välja ett som är rundsytt. Är sadeln svart måste tränset vara det också. Annars tror jag ett ljusbrunt skulle vara fint.

Sv: Vilket träns?

Fin häst!
Horsemans Choice har ett fint Aachenträns med ganska smala remmar, det är väldigt bra kvalitet för priset (ca 250-300kr).
Jag har ett sådant träns själv fast en annan modell och det funkar super!

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 525
Senast: Nevermind
·
Utrustning Halloj, Här kommer en ytlig efterlysning på inspiration till hur hästen blir snygg i träns utan nosgrimma! Min häst går utmärkt att... 2
Svar
31
· Visningar
7 000
Senast: sthu
·
Utrustning Hej! Är på jakt efter ett träns med engelsk nosgrimma. Ska vara svart, ha smala remmar och vara godkänt för tävling i dressyr...
Svar
0
· Visningar
642
Senast: Jen84
·
Western Håller på och inhandla nya saker till när vi ska tävla hunter nästa år :) Men blir inte riktigt klok på detta med vilka färger man...
Svar
5
· Visningar
1 335
Senast: r_freddy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka