Vilket foder?

Viilda

Trådstartare
Hej! Behöver lite hjälp. Vilket valpfoder bör jag välja till min hund? Hon är en siberian husky.

Sv: Vilket foder?

Hon köper sitt utomlands via sitt jaktlag (och hon bor på annan ort) så kan tyvärr inte få tag på detta foder som hon använder sig av. Och jag själv är inte så duktig på det här med foder till hundar så hade behövt lite råd.

Kan du inte be att få köpa foder via henne då?

(Får jag vara nyfiken och fråga vad det fodret heter?) :)

Hon köper sitt utomlands via sitt jaktlag (och hon bor på annan ort) så kan tyvärr inte få tag på detta foder som hon använder sig av. Och jag själv är inte så duktig på det här med foder till hundar så hade behövt lite råd.

Prata med uppfödaren och ta reda på vad denne tycker är så bra med det fodret. Om du sedan håller med om att det låter vettigt så leta upp något som liknar det. Genom t.ex. foderbilen finns de allra flesta märken tillgängliga oavsett vart du bor.

Jag är också nyfiken på vad det är för foder.

Liknande trådar

Hundhälsa Min mellanpudeltik på dryga 2 år är rätt dålig på att äta och svår att hålla i hull. Hon har sedan början av året ätit Royal Canin 4800...
Svar
10
· Visningar
685
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: hollypolly
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
523
Hundhälsa Hej, Min hund har pormaskar (blackheads) på sin mage och främst på hunden runt/på penis. Är det någon som har tips om hur man bästa tar...
Svar
1
· Visningar
452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka