Vilket avsnitt av Pippi?

Guldaskig

Trådstartare
Försöker hitta scenen där Pippi äter spik men lyckas inte trots Google. Är det någon som vet var jag kan hitta det?

Försöker hitta scenen där Pippi äter spik men lyckas inte trots Google. Är det någon som vet var jag kan hitta det?
Hon gör spiksoppa (kokar soppa på en spik) som (förmodligen även hon själv) tommy, annika och prussiluskan äter, men vilken bok/avsnitt det är eller om hon tuggar i sig själva spiken kommer jag inte ihåg.

Kanske är detta avsnittet?
1122CA23-5886-4F96-A465-1B1257F84BE7.webp

Liknande trådar

Kultur Jag och mina söner såg en film för flera år sedan som vi försöker komma på namnet på. Det enda vi minns från filmen är en man som sitter...
Svar
1
· Visningar
369
Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
294
Senast: fejko
·
Hemmet Köpte fyra skålar i olika storlek på loppis. De är stämplade med Säter Gefle. Har försökt googla men hittar ingenting om hur gamla ect... 2
Svar
28
· Visningar
863
Senast: Myzan87
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka