Vilket avsnitt av Pippi?

Guldaskig

Trådstartare
Försöker hitta scenen där Pippi äter spik men lyckas inte trots Google. Är det någon som vet var jag kan hitta det?

Försöker hitta scenen där Pippi äter spik men lyckas inte trots Google. Är det någon som vet var jag kan hitta det?
Hon gör spiksoppa (kokar soppa på en spik) som (förmodligen även hon själv) tommy, annika och prussiluskan äter, men vilken bok/avsnitt det är eller om hon tuggar i sig själva spiken kommer jag inte ihåg.

Kanske är detta avsnittet?
1122CA23-5886-4F96-A465-1B1257F84BE7.webp

Liknande trådar

Mat Jag ska göra efterrätt till nyår. Nyårsvärden äter främst veganskt så därav behöver det vara en animaliefri efterrätt. Vad skulle man...
2
Svar
25
· Visningar
623
Senast: BornAgain
·
Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget...
2
Svar
36
· Visningar
1 831
Senast: Lenita
·
Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 608
Senast: hastflicka
·
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka