Vilket 1* program är vanligast

Lady_D

Trådstartare
Om jag har förstått det rätt så ska endast de nya 1* programen (från 05) gälla från i år. Någon som vet vilket program som är vanligast att man får rida A eller B testet?
Någon som ridit båda vilket är bäst/roligast?

Sv: Vilket 1* program är vanligast

Lady_D skrev:
Om jag har förstått det rätt så ska endast de nya 1* programen (från 05) gälla från i år. Någon som vet vilket program som är vanligast att man får rida A eller B testet?
Någon som ridit båda vilket är bäst/roligast?

Vanligast? Min dotter red 2005, 4 gånger. En gång B-programmet, JSM annars var det A.
Förra året var det blandat med 2002.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: tara
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
976
Senast: Linn-Nora
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept...
2
Svar
22
· Visningar
2 301
Senast: Exile
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
668
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka