Vilken storlek på greenguard till gotlandsruss?

Travarn

Trådstartare
Japp som rubriken.. vet inte hur storlekarna på greenguarden är. Tror ni ponny blir bra eller är storlekarna små?

Japp som rubriken.. vet inte hur storlekarna på greenguarden är. Tror ni ponny blir bra eller är storlekarna små?

Till itt russ som har mitemellan cob/ponny i grimstorlekar/träns, var green guard för ponny för liten och den för häst var för stor. 'Jag fick ingen av dem att sitta bra - försökte spänna på olika sätt. så det blev en "vanlig" korgmodell på munkorg istället. den gnagde hon iof hål på efter ett par veckor men den satt iallafall kvar.

Liknande trådar

Hästvård På tidigare hästar har jag några gånger varit och vägt dem, eller så har det varit enklare att gissa/mäta ungefärlig vikt utifrån...
Svar
13
· Visningar
600
Hundträning Jag tänkte börja träna specialsök lite på skoj med båda hundarna :) Sitter därför och är i begrepp att beställa dels bitar av röd Kong...
Svar
13
· Visningar
726
Senast: WildWilma
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
807
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 257
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka