Vilken station har ni använt av er i år

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Half moon
  • Startdatum Startdatum
H

Half moon

Tänkte att det kunde vara intressant att ta upp vilken station/stuteri vi använder till våra ston om ni har samma varje år eller olika. vem vet vi kanske är flera på buke som använder samma ställe.

Sv: Vilken station har ni använt av er i år

Jag använder mig av Salsbro. Kommer aldrig byta. De är verkligen kanon.

Ska till Gunnar Lassis i Våmhus för andra året på söndag. Blev dräktig direkt på fölbrunsten sist.. annars har jag inte några direkta åsikter om dom förutom att de var trevliga. Åker dit för att de är närmast.

Har varit på Broline med min i år bor så nära så jag kan åka fram och tillbaka. Är det någon som varit på Nygårdens stuteri?

Jag har varit där,mysigt stall och trevligt folk!

Använder Nygårdens stuteri i år för första ggr. Kanontrevliga och mkt bra bemötande. Väldigt välskött och ordning och reda. Blir dom i framtiden.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i många år använt mineralsmink men börjar tröttna på att det är så meckigt att ta med sig, jag tränar ofta på lunchen så skulle...
Svar
9
· Visningar
729
Senast: 95johsv
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 762
Senast: Ninnurur
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka