vilken sadel skulle kunna passa denna häst?

K

Kissan

photo.php

vet att hästen är väldigt omusklad, men det jobbas på:)

Sv: vilken sadel skulle kunna passa denna häst?

varför syns inte min bild??

Sv: vilken sadel skulle kunna passa denna häst?

Jag är inget proffs på något sätt med om jag vore som du skulle jag titta på Stenbergs sadlar. Uppfödaren till min häst som är vet rekommenderar dem starkt. Var väldigt imponerad av dem. De ligger bra på många hästar och du kan få en ny utpassade till din häst för ca 10000:-.

Jag har själv krånglat en del sista tiden eftersom min har ändrat sig en del. Slutade med en amerigo cortina (obehagligt dyr)och en stenbergs flatback (pinsamt billig) Helt ärligt kan jag inte säga vilken som är bekvämast och hästen känns helt super i båda. Stenbergs är märkvärdigt billiga med tanke på vilken kvalitet du får. Tycker att de är helt jämförbara med engelska sadlar i 17000-18000:- klassen.

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
806
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: Fiorano
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka