Vilken låt är det?

sockerdricka

Trådstartare
Hej förresten, evigheter jag varit inloggad här. Jag har varit besatt hela dagen av att komma på vilken låt det här är som jag hörde på en efterfest i helgen. Men kan för tusan inte hitta den!

De sjunger "blah blah" i låten. Ja alltså de orden. Tror till och med titeln heter något och därefter (blah blah song).

Har googlat som en galning. Och vet att detta är sämsta beskrivningen NÅGONSIN. Men vet att det skett under här förr! Tror det är något "rockigare" band som gjort den.

Om någon kan tyda detta vore jag evigt tacksam :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 911
Äldre Idag på IWn spelade instruktören en låt jag vill hitta igen. Den är lite fartig (sådär så den passar till konditionsintervaller) och...
Svar
13
· Visningar
1 035
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Har alltid Mix Megapol på i bilen och idag runt ca 10.30 - 10.40 spelades en låt som verkligen fastna och den vägrar nu lämna mig ifred...
Svar
5
· Visningar
1 338
Senast: Otter
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 973
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar