Vilken hingst till detta sto??

rubytoo

Trådstartare
Är lite i valet och kvalet om jag skall betäcka iår.

Har ett par ston som det skulle vara intressant att ta föl på och är lite nyfiken på vilka hingstar om skulle passa.

Sto 1 ca 170cm, bra gång, hoppar bra. Syskon som tävlar msv klasser i både dressyr och fälttävlan i Tyskland. Pappan har lämnat en del bra fälttävlanshästar liksom någon bra dressyrhäst i OS klass.

A120703122.jpg


e. Rolls Royce-Angelino hon är en oldenburger.

Sto 2 ca 162cm bra gång speciellt traven, hoppar bra, syskon godkänd hingst, mamman syster med en VM häst i fälttävlan. Många mkt meriterade syskon. Mamman var väldigt framstående på banan.

AIMG_5900_zps544695e5.jpg


e. Federico-Secret Destination hon är ett fullblod
 

Liknande trådar

Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
656
Avel Har hittat ett sto som jag funderar på att köpa och som isåfall ska användas till avel. Stoet kommer ifrån en bra stofamilj och stoets...
Svar
6
· Visningar
1 289
Senast: Görel
·
Avel Behöver hjälp med att hitta en grövre hingst till ett halvblodssto e: casa grande ue: Landlord. Min vän är inne på att betäcka sitt sto...
Svar
10
· Visningar
1 490
Senast: tabac
·
Avel Jag köpte min drömhäst i våras. Tanken var att vi skulle träna (utbilda mig) för att senare tävla och utvecklas. Men denna sommar har...
Svar
1
· Visningar
1 154

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp