Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det verkligen en flistugg? Min Alko kompostkvarn tar grenar på 4,5 cm med lite övertalning och den duger utmärkt till att flisa sly och beskurna trädgrenar. Men jag tolkar det som att ts är ute efter att flisa större volymer än trädgårdsrens.Hur tjocka småträd? Jag är väldigt nöjd med min elektriska Eliet, den är snabb, enkel att använda, kraftfull. Tar dock bara upp till 4 cm stammar.
Kanske inte, men större volymer tar den, jag flisar allt som inte blir ved/virke varje år så mycket mer än trädgård. Men det kanske är diametern som avgör.Är det verkligen en flistugg? Min Alko kompostkvarn tar grenar på 4,5 cm med lite övertalning och den duger utmärkt till att flisa sly och beskurna trädgrenar. Men jag tolkar det som att ts är ute efter att flisa större volymer än trädgårdsrens.
Jag skulle behöva en som klarar åtminstone 10 cm stammar eller gärna mer. Men då kanske det behövs någon större maskin?Hur tjocka småträd? Jag är väldigt nöjd med min elektriska Eliet, den är snabb, enkel att använda, kraftfull. Tar dock bara upp till 4 cm stammar.
Åtminstone en bensindriven, ganska rejäl sak, jaJag skulle behöva en som klarar åtminstone 10 cm stammar eller gärna mer. Men då kanske det behövs någon större maskin?