kolblakkur
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut att vara någon typ av kulfisk. Tycker den liknar Congo Puffern (Tetraodon miurus) som även kallas för "Potato Puffer" på grund av:Såg ett klipp på en fantastisk fisk. Den bäddade ner sig i sanden på ett så jäkla gulligt sätt Men vad heter fiskarten?
Jaaaaaaa Där är den! Så jävla söt!Det ser ut att vara någon typ av kulfisk. Liknar Congo Puffern (Tetraodon miurus) som även kallas för "Potato Puffer" på grund av:
Fan, du hann föreDet ser ut att vara någon typ av kulfisk. Tycker den liknar Congo Puffern (Tetraodon miurus) som även kallas för "Potato Puffer" på grund av:
Yäy!Jaaaaaaa Där är den! Så jävla söt!
Jag tror man kan klappa om man har ordentliga matrutiner så att de inte förknippar händer med mat öht. T.ex att man alltid sticker ner mat med tång och släpper maten i ett speciellt hörn. Funkar med många fiskar som det gör ont om de smakar på en men jag vågar inte lova något!Men vaa, nej vad säger du! Jag ville ju klappa den