vilken ålder??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare kristalia
  • Startdatum Startdatum
K

kristalia

Tänkte betäcka mitt sto nästa sommar. Då är hon 18 år gammal. Hon är en pigg och frisk häst. Tycker ni att det är en allt för gammal ålder och hur stor är chansen att det inte går bra?

Jag tycker att det låter gammal, men det är ju bara att prova om hon är pigg och frisk.

om hon är pigg och frisk tycker jag inte att hon är för gammal. Jag fick föl i år från ett sto 20 år, och ett sto 23 år, allt gick bra, snabba fölningar. De har ju haft föl tidigare. Men 18 år tycker jag inte alls är gammalt!

Jag tycker inte heller att hon är för gammal. Är hon bara frisk tycker jag att du ska försöka!

Liknande trådar

Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 004
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar