Vilka tävlingar?

N

Narcissa__Malfoy

Vilka tävlingar ska ni åka på?
Jag hade tänkt börja med flyinge om de tar efteranmälningar för självklart glömde jag att anmäla.
Sen ska jag rida vinslöv och sydslätten.
Eventuellt åker jag till Hermanstorp också.
Hur ser er planering ut? :D

Sv: Vilka tävlingar?

Undrar om det ens blir något Flyinge :crazy:
Jag har anmält till Sämsholm * som uppvärmning.

Jag börjar med * i Gärds sen blir det några "hemma" tävlingar, mantorp och åkerbo. Förhoppningsvis blir det Valla i juni också..

Nä, det är mycket möjligt att det inte blir något där. Vi får väl se. Just nu ligger här ju hur mycket snö som helst. *suck*

Jag åker inte till Gärds för den ligger lite dumt där mitt i påsken. Fast blir nu inte Flyinge av så får vi väl se. Fast deras anmälnmingstid utgick igår. Oj då! ;-)

Rufsan! Jag tycker du kan komma ner till Skåne och träna mig och min häst lite.... ;-)

Äsch hör med Olgaklara hon bor ju mkt närmare ;)

Jag har inga planer på att komma ner till skåne förrän i maj

Vad ska du göra här i maj?

Jag får väl höra med henne om det nu ska vara på det sättet... ;-)

JAg har anmält Fio till sydslätten och om nu gärds går i maj i stället så åker jag väl dit oxå med honom.

Min tanke var att rida Flyinge och Vinslöv för att då (förhoppningsvis) klara kvalet för lätt klass och starta det i Sydslätten, nu sprack ju detta.

Nya planeringen ser ut att bli : Vinslöv, ev gärds, annars Hermanstorp. Debutant start enbart.

Jag vill nämligen inte låta min häst gå Gärds som första tävling, frågan är ju lite nu när Flyinge tänker genomföra sin tävling.

I vilket fall så hinner man träna ordentligt nu :)

Debutant på Gärds är ju en jättefin bana eller menar du att du tycker det är för mycket och rörigt?

Jag åker nog också till gärds tror jag. Då får vi ju ses!

*Lånar*

Hur är lätt klassbanan i Gärds? Om min häst nu hinner gå två deb felfritt tänkte jag kanske rida hans första lätt där

Var ska du hinna rida två debutant innan gärds?

Den helgen Gärds la sin tävling nu passar inte alls in för varken mig eller hästen, i övrigt håller jag med att de är en mycket fin bana, men som sagt de blir inte gärds i år, inte från hästryggen iaf :)

Gärds ligger ju nu i maj, o innan dess ska jag till udden i april plus en tävlig här lokalt

Kan meddela via en snabb check på Flyinges hemsida att dom har flyttat sina tävlingar den 18-20 Mars till den 23-24 April.
Gärds meddelar också via sin hemsida att deras tävlingar i påsk är flyttade till den 5-8 Maj.

Ja! Vad bra. Då kan jag ju rida i flyinge.
Någon som vet hur deras vattenhinder ser ut i 90?

Om du går in på www.stallpooh.se och sedan saluhästar så finns det videoklipp på Mister Pooh från skatteberga förra våren, där ser du precis hur vatttenhindret ser ut :)

Jag tänkte börja med Kinda 24/4 sen hoppas jag att det bli Åkerbo i maj.. O i år SKA vi igenom vattenhindret... :bump:

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Ajda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 269
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Kajsalisa
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
789
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar