Vilka hingstar företräder Rubinstein I linjen i Sverige?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare wolken fee
  • Startdatum Startdatum
W

wolken fee

Vilka verksamma hingstar idag finns det tillgängliga som är efter Rubinstein I ?
Eller har honom som sin morfar.:idea:

Sv: Vilka hingstar företräder Rubinstein I linjen i Sverige?

Ett par söner är Rubignon 961, Rubinrot 1033

Sök på blup.se med villkor; far Rubinstein I och licens 2008 ger Heslegårds Rubin och Rubinrot.
Villkor morfar Rubinstein I och licens 2008 ger Dionysos.
Sen finns det ju fler av denna hingstlinje, men med Rubinstein längre bak, Rentino e.Rosario, Richfield e.Ricione, Rosevelt e.Rotspon, Royal Dance e.Rohdiamant har licens 2008 enligt blup.se

Lägger till Channon e.Rubignon och Blue Hors Rush Hour e.Rubin Royal, som båda fanns med på faktablad 2008.

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
Svar
17
· Visningar
1 012
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
716
Senast: Roheryn
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka