Vilka dressyrprogram (Ft.) är ändrade?

Fjording-galning

Trådstartare
Eller kanske ska fråga: Är det några fälttävlans programm som är ändrade?

Kan man hitta Fälttävlans-programmen på nätet någonstans? (måste man PM.a ett sånt svar???) Jag tror inte att stallbacken hade högre än lätt klass.:crazy: :confused:

Är såå duktig på att komma ihåg dressyrprogramm så det är dags för mig att börja öva nu!... ;) Men jag vet hur det blir, jag sitter ändå och försöker lära mig programmet ett par dagar innan...:angel:

Sv: Vilka dressyrprogram (Ft.) är ändrade?

Inga dressyr program är ändrade, det kom ju nya förra året ponnyernas svåra program blev nytt och sen var det i *igt och uppåt som fick nya tror jag...

i från * till **** kommer FEIs program för 2005 att användas. de är i princip nya i sverige, fanns bara på ett fåtal tävlingar förra året.
i de lättare klasserna är det inga ändringar

programmen finns på FEIs sida (men bara på engelska)
och i nya dressyrprogramboken/tillägg finns att beställa på SvRF

om man leter lite tex (på trossnäs frk hemsida och på falttavlan.se) så finns version a och b till de *iga programmen, tror även att de ** finns på den sist nämda)

Om det är någon som inte vill översätta:angel:

Liknande trådar

Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 244
Senast: Emelei
·
N
Hästvård Min häst fick diagnosen kotledsinflammation båda fram, mest i höger pga. att högerhoven inte är tillräckligt aktiverad. Hon hade även...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka