Vilda Västern kommer till Yddingen

(Sydsvenskan)
Bara positiva röster har hörts om planerna på en anläggning med westernridning vid Yddingesjön. Men länsstyrelsen kan tänkas protestera. YDDINGE. En ridanläggning med ridhus, stall och boningshus...

Läs mer...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilda Västern kommer till Yddingen

Funderar över varför och hur länge westernridning ska förknippas med "Vilda västern"

/LL

Men vi skjuter ju bara puffra, kastar lasso, dricker vatten ur kaktusar och drar våra hästar i munnen ju, det vet väl alla ;) :devil:

En förlängning av Bökebergs Gård låter det som... Samma personer inblandade också.

ja det verkar inte finns någon gräns för resurserna där inte...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 067
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej. Dethär är en sak som jag har tänkt på om jag skulle skriva här för det är ganska känsliga saker och många kanske inte delar om...
Svar
19
· Visningar
2 262
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har fortfarande inte sökt ett enda jobb. Det enda jag gjort har varit att kolla på arbetsförmedlingens hemsida. Jag har egentligen...
Svar
7
· Visningar
2 198
Senast: Mabuse
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Svar
12
· Visningar
3 020
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama