Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej.
Tänkte köpa gboots, men är osäker på vilken vikt jag ska ha.Kusen är 5 år och är passaktig i tölten ibland. Gbootsen finns ju i olika vikter .Nån som vet?
tack på förhand.
Du kanske skulle prova boots som inte är allt för tunga. De näst tyngsta jag har väger runt 240gram och det kan jag tänka mig är ganska bra på en passtaktig häst.
På min hjälpte det ganska bra i alla fall.
Mja .. jag har en häst som ganska ofta var/är ganska passtaktig i tölten. På banan brukar jag i så fall använda blybotts med vikten 240 gram & ute i terräng klockor på 180 gram. Det brukar hjälpa ganska bra
Hästmänniskan Naturligtvis kan det hända. Men i mitt fall så under de senaste 10 åren så har jag bara haft en längre period med två skadade hästar där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.