kolblakkur
Trådstartare
Är det bara för mig som videos i inlägg (YT) spelas upp automatiskt, utan att man tryckt på play?
Otroligt irriterande!
Otroligt irriterande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det brukar vara två olika inställningar. En för att stänga av ljudnotiser (ringsignal,sms etc)och en för att stäng av medieljud. Volymknappen på sidan styr medieljudet, i snabbmenyn uppe styr man notisljudet.Har också råkat ut för det. Hör dessutom ljudet fast jag stängt av ljudet på telefonen
Kan bara instämma. Trodde först jag hade råkat trycka på play, men då har jag "råkat" lite väl många gånger för att vara rimligt...Är det bara för mig som videos i inlägg (YT) spelas upp automatiskt, utan att man tryckt på play?
Otroligt irriterande!
Det brukar vara två olika inställningar. En för att stänga av ljudnotiser (ringsignal,sms etc)och en för att stäng av medieljud. Volymknappen på sidan styr medieljudet, i snabbmenyn uppe styr man notisljudet.
Många appar har ljudet avstängt i sig själv på mediesaker som standard numera tycker jag. Både insta, fb o twitter har det. YT har det inte vad jag vet.Medieljudet är av på allt annat så jag blev förvånad när den här videon både rörde sig och lät.
Det verkar vara en youtube grej för det har hänt på andra sidor än här på buke. Väldigt störandeÄr det bara för mig som videos i inlägg (YT) spelas upp automatiskt, utan att man tryckt på play?
Otroligt irriterande!