• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Jofta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 190

Jofta

Trådstartare
Jag har ett gamalt konto på videofyme som jag skulle vilja ta bort. Har inte appen kvar och hittar den inte i AppStore längre? Googlar man på mitt namn kommer alla filmer från mitt konto upp så de finns kvar. Har försökt logga in via deras hemsida men förstår inte hur jag ska hitta min profil där?
Hur får jag bort mitt konto? Någon som kan hjälpa mig?

Jag har ett gamalt konto på videofyme som jag skulle vilja ta bort. Har inte appen kvar och hittar den inte i AppStore längre? Googlar man på mitt namn kommer alla filmer från mitt konto upp så de finns kvar. Har försökt logga in via deras hemsida men förstår inte hur jag ska hitta min profil där?
Hur får jag bort mitt konto? Någon som kan hjälpa mig?
Hejsan!
Jag har samma problem. Ägnat flera dagar åt att försöka hitta webbplatsägaren men det verkar som dom gått i konkurs. Har letat överallt på Google hur man gör för att ta bort kontot. Fick du hjälp att ta bort ditt? I så fall, kommer du ihåg hur du gick tillväga?
// S

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
603
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 052
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 039
Senast: Twihard
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka