Nu är lillsparven anmäld till sina första tävlingar (och mina också för den delen HAHA). Hon kommer greja det galant, mer matte som ska komma ihåg banan bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Vad kulI kväll gick första deltävlingen i vår inofficiella agilitycup "sommarcupen" det är tre deltävlingar och två olika klasser, lätt och svår klass. Alla storlekar tävlar mot varandra i varje klass och Ultima min lilla räser vann den lätta klassen .
TackGrattis! Vad kul
Det blev ingen final, men kul att ha varit här! I morgon hejar vi fram svenska mästarna i finalerna
Där var en duktig golden också, kul att se nåt som bryter bc-gängetSåg att en korthårscollie kom 5:a i XL, riktigt kul för mig som har rasen!
Asni gör såna otroliga framsteg i agilityn nu! Vi punkt-tränar mycket. Fram ett pass, tight/check ett pass, runt ett pass, sväng ett pass, men ibland mixar jag ihop dem och testar om hon kan ta ett Fram + Sväng + Tight, sen ett Fram + Sväng + Runt och hon gör det! Hon gör det så fint!
Sen behöver hon jobba lite mer på hopptekniken, för just nu är det mest "skynda skynda skynda spelar ingen om jag måste ramla över hindret, vem har tid att korta upp galoppen???"
Hon river sällan, men hon ser ju ut som ett mähä med ben som går i 120 Måste filma det.
Jag är supertaggad på att börja träna agility men vågar inte göra det pga vet inte hur man gör
Anmäld till vår första agilitykurs i slutet av augusti nu iaf
Haha, och jag tyckte jag drog det långt som körde 13 mil enkel väg för en tävling med garanterad disk Det var värt det! Trots att Skrället drog av banan och till skogs (ca 3 meter in i skogen innan han stannade och insåg vad han gjort, men det ger inte samma effekt att säga det ).Anmälde mig till Munkfors, är väl värt att åka 4h för en tävling där man förmodligen kommer diska sig i 4 lopp?
Grunder man alltid har nytta av är superenkelt att träna. Stadga i ett stanna kvar, framåtkommando, svänga tight runt saker, följa dig beroende på hur du rör dig, du behöver inte ens hinder för att träna såntRoligt att det går så bra!
Jag är supertaggad på att börja träna agility men vågar inte göra det pga vet inte hur man gör
Anmäld till vår första agilitykurs i slutet av augusti nu iaf
Köp en bok, kolla youtube, finns mycket inspiration för att träna in grunder
Grunder man alltid har nytta av är superenkelt att träna. Stadga i ett stanna kvar, framåtkommando, svänga tight runt saker, följa dig beroende på hur du rör dig, du behöver inte ens hinder för att träna sånt