Vi har hittat hit!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kim+pudel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 306
K

Kim+pudel

Vill bara säga Hej:banana:
Kul att hitta detta trevliga forum. Jag har en Flatte-Schäfer bl 7 år 42 kg
ej fet nen stor, hon heter lisa, men kallas just nu mest för betongsuggan
pga att hon snart ska löpa och snöa in på hanhundspissar för att göra en nogrannare analys, det blir tvärstopp i kopplet :devil: och jag är ialla fall inte människa att få med mig henne innan hon är klar :)
Så har jag en vit dvärgpudel Peggy 1,5 år 4 kg en mycket härlig och tuff
liten tjej som älskar allt och alla, och förgyller tillvaron med sitt härliga frimodiga sätt. :bump: Tidigare har jag haft Schäfer, Bordecolli, och labradorer. i 40 år har jag haft hundar och än har jag inte tröttnat, men
nu tar vi det lite lugnare med träning, spår och personsök har varid det som jag tyckt vara det roligaste. Fryst färskfoder, eller kött med hemkokt gröt är det som serveras här. torrfoder anser jag inte duger till annat än sökgodes.

Sv: Vi har hittat hit!

Hejsan och välkommen hit!:)
Men varför dissas torrfoder? Det kändes lite onödigt!:confused:
Har två hårt arbetande vovvar som till stor del går på torrfoder så jag tar lite illa upp:(

Hej!
Ang torrfoder så fins det många anledningar att inte ha det som huvudfoder. Men därimot har jag inget sagt om att det inte kan funka bra för somliga, men det är inget jag vill använda. Inte behöver du känna Dig dissad för det? Men kommer vi in på en foderfråga så ska jag försöka specifisera varför.

Hej och välkommen
Jag har en rottweiler 2,5 år tik
heter zeline:banana::banana::banana:

Torrfoder är det bästa tycker jag. Det fungerar kanon bra

Hej och välkommen, jag har en blandis mellan pitbull och stafforshire bullterrier , 5 och ett halvt. Han äter allt, både mat och annat som ej bör ätas.
Skogen2.jpg

Här röjer han efter stormen Gudrun.

:) det kallas väl för att förena nytta med nöje;) fin bild på vovven.
Föresten, mina äter oxå allsköns skti, med extra förkärlek harskit

OJOJ min lille raring nöjer sig tyvärr inte med skit han käkar även mobiler och bärbara telefoner. Sedan har han en alldeles egen sysselsättning, han gör konfetti av papper som matte råkat glömma lagom lågt ner. Fast jag skall vara ärlig och säga att det var länge sedan som mobilen och telefonen gick åt. Numera äter han helst märgben och grisöron.

Hej! Vad roligt med en till pudel! Jag har själv en pudel, storpudel på snart 1,5 år, som vi kör lydnad på och ska förhoppningsvis ut och tävla i vår. Ska bli spännande! :)

Välkommen hit!
Som du snart kommer märka brukar buke bli ett gift.. något man får viss abstinens efter om man måste vara utan några dagar :rofl:

Jag har en dansk/svensk gårdshund, Nila på drygt 1½ år. Vi tränar vardagslydnad, tricks o agility.
picture.aspx

Välkommen och Grattis för att du hittat hit ;) Som barajag säger kommer du med all säkerhet snart vara fast i buke giftet.

Själv har jag en Norrbottenspets hane på 6 år. Vi provar på det mesta, agility, lite lydnad, viltspår och nu ska vi väl även prova på rallylydnaden fast jakten är nog det som ligger min hund närmast hjärtat.

24497997.jpg

Hej och välkommen. Vad kul med en till pudelägare =) Titta gärna in i pudeltråden och visa lite bilder på din hund:) Vilken kennel är hon ifrån? Jag har själv en dvärgpudel kille på 4 år =)

Oj vad skoj med så många olika hundar, hur hittar jag till pudeltråden?
:banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka