Jag måste bara skriva att jag blir så sjukt irriterad när veterinärer som jag sökt för ett sjukt djur agerar säljare för sina produkter. Jag är en sårbar djurägare med ett djur som iaf inte mår bra och så har de sina säljkrav på sig och försöker sälja sina produkter, som antingen är onödiga eller billigare någon annanstans.
Idag fick jag värja mig 3 gånger för allergifoder (första besök för svamp i örat, ingen allergi konstaterad och jag har foder med annan proteinkälla hemma) och klorhexidinschampo (har hemma och dessutom billigare på apoteket).
Jag tycker att detta är sååå oseriöst. Ge mig inte dåligt samvete för att jag inte köper allt. jag har massor med hundar och ett par hästar. Har liksom rätt mycket hemma att använda.
Hur upplever ni det? Blir ni påprånglade saker med tveksamt syfte?
Idag fick jag värja mig 3 gånger för allergifoder (första besök för svamp i örat, ingen allergi konstaterad och jag har foder med annan proteinkälla hemma) och klorhexidinschampo (har hemma och dessutom billigare på apoteket).
Jag tycker att detta är sååå oseriöst. Ge mig inte dåligt samvete för att jag inte köper allt. jag har massor med hundar och ett par hästar. Har liksom rätt mycket hemma att använda.
Hur upplever ni det? Blir ni påprånglade saker med tveksamt syfte?