Veterinären imorgon...=(

Domino_s

Trådstartare
Min lilla Donna fick ett anfall nu ikväll igen....höll på i nästan 3 minuter och krampade....

Så nu blir det att åka till veterinären imorgonbitti.

Hon har haft 2 mindre anfall tidigare, men då tyckte vet, inte att det var nödvändigt att vi kom in....

Men nu vill jag veta vad som är fel med min älskling....vill ju inte mista henne....:cry:

Hoppas på en mild dom imorgon....:crazy:

Onödig tråd egentligen, men måste få dela med mej av min sorg lite....:crazy:

//Domino_s

Min vackra tjej:

Sv: Veterinären imorgon...=(

Är de inte epilepsi stavas? vet en katt och en hnd som har fått kramper men dom sa att de va epilepsi!
Hoppas de går bra i morrn hos vetrinären!

Jo....jag är rädd för att det är epilepsi....tyvärr....det jag absolut inte vill att det ska vara....:crazy:

Tack för peppningen....:)

//Domino_s

jag vet några hunder som lever och mår bra trots att dom har epilepsi..så de är väl bättre än att dom inte hittar nåt och de fortsätter..?

Ja självklart....Jag vill ju kunna hjälpa henne...därför jag åker till veterinären....

Men jag hoppas på nåt minder allvarligt....eller jag vet inte just nu....Vill bara att mitt lilla hjärta ska må bra...

Hatar att se henne såhär sjuk och trött....:crazy:

mina föräldrars rottistik har haft EP sedan början av 2005 (är nu 9 år). hon lever och frodas, men med livslång medicinering med fenemal. då har hon ändå grav EP, maxdos på med osv. hon är glad och pigg :).

ville bara visa att EP inte behöver vara en dödsdom! dock vet jag precis hur jobbigt det är att se krampanfallen och inte kunna göra något, men man vänjer sig med tiden.

lycka till hos vet!

Liknande trådar

Hundhälsa Vet inte om det här är en "ge mig tips-tråd" eller bara en skriva-av-mig-tråd. Min lilla tik fick något slags anfall i början på...
Svar
8
· Visningar
2 593
Senast: martha
·
Hundhälsa Först och främst så är en veterinärtid bokad till imorgon kl. 16.00. Jag är tok-orolig och kom inte på något bättre att göra med...
Svar
18
· Visningar
2 900
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Min "gamling" är inte helt 100... I Vintras så fick han någon slags upphakning i ett bakben,jag var inte hemma då,men mannen var...
Svar
8
· Visningar
9 772
Senast: dpmatte
·
Hästvård Fick ikväll samtalet jag INTE ville ha. Min älskade lilla kallblodsdam som är utlånad till fodervärd har fått fång igen. :cry: Hon...
2
Svar
38
· Visningar
5 678
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka