Veterinär, tandläkare, equiterapeut osv

Sv: Veterinär, tandläkare, equiterapeut osv

Ytterligare en anledning till att många är så nöjda med sina E.T är att dom påfallande ofta får höra det dom "vill" höra.

Så är det absolut. En vän till mig hade en knackig häst, men ändock sa ETn att det inte var nååååågot fel på hästen. Jag rekommenderade henne att åka till min ET som hittade flertalet spänningar och låsningar, så det blev ett återbesök också. Men hon var ju supernöjd med den föregående ETn, tills hon upptäckte att det gjorde varken till eller från.
 
Sv: Veterinär, tandläkare, equiterapeut osv

Ja kanske har du rätt . Otroligt tragiskt är det oavsett , både pga hästägarens okunskap och den som behandlar en sån häst för den delen då det strider mot lagstadgarna. I vilket fall är det ju hästen som betalar priset ....

Fast lady vip : inte heller din et borde behandla en skadad häst ?
 
Sv: Veterinär, tandläkare, equiterapeut osv

Jag skrev inte att den var skadad, jag skrev knackig. Det är verkligen OT, men just den hästen har en lång journal på klinik och är verkligen uppkollad och har senare gått genom lång rehab. Så ETn kom in i bilden efter kliniken var klara, men den första ETn såg som sagt inga fel.
 

Liknande trådar

Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 442
Senast: skuggi
·
Hästvård Hej Känner att jag behöver tips och funderingar på hur jag ska gå vidare med min 5 åriga valack. Historik: Började slutet av...
2
Svar
27
· Visningar
4 153
Senast: Speedway
·
Hästvård Till att börja med,veterinären är inkopplad! Min häst druttade omkull ordentligt i hagen i senvintras,var inge halt eller något efter...
2
Svar
36
· Visningar
9 122
Senast: Fibusen
·
Hästvård Detta är långt, men hoppas att några kan läsa och komma med funderingar, jag har inte sett någon häst med denna typen av hälta tidigare...
Svar
12
· Visningar
2 921
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp