Vet någon?

F

FRESA_89

Min ponny har oförklarig hälta, på hela höger sida (!). han släpar hela höger sidan. Vi har vart i strömsholm på en hält utredning, dem gav honom sprutor höger fram o höger bak(lokal, led, nerv bedövning) i hela benet från kota till knäet , men släkte inget =/... Så vi gorde en röntgen på bena, men visade inte heller något, vetrinärena (2 st) kliade sej i huvudet och fattade ingenting !. Vi ska på återbesök den 15/12... för fortsatt hält utredning... har någon vart med om något liknande?
dem tror det kan vara en muskel sträckning...
vi blev hem skickade med buta i 25 dgr och sjukhage.
Kan det komma från ryggen? lr har någon, någon annan ide?

Liknande trådar

Hästvård Skulle behöva lite tips ang min 13 åriga ponny. Denna lilla häst har varit på kliniken otaliga gånger men känns som grundproblemet...
2
Svar
20
· Visningar
3 955
Senast: Dopy
·
Hästvård Jag tänkte fråga vad ni tycker. Vår ponny har känts lite knackig och styltig ett tag men inte varit halt. Kollade upp honom nu när...
2
Svar
20
· Visningar
2 605
Senast: mackan
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 348
Senast: mackan
·
Hästvård Behöver hjälp med tankar....det låter helt sjukt när jag läser hon är ju jämt skadad lugnt riden massage regelbundet osv väldigt...
Svar
11
· Visningar
6 750
Senast: Madde_padde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka