Vem är din förebild?

F

Fraulein

Som dressyrryttare; vem är din största förebild?

Och varför, såklart ;)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vem är din förebild?

En man som heter Andreas Hesse :) En mkt föredömlig ryttare/tränare enligt mig!

Oj det var svårt! Då olika ryttare har olika "sidor"
Men Ulla Håkansson är en ryttare som jag verkligen beundrar då hon även tycks ha en mycket trevlig syn och hantering av sina hästar samt hon ger tillbaka till sporten och de unga:)

Anky. Hon har ett sett att rida som får det att verka så enkelt och självklart.

Annars är Minna också en enorm förebild för hennes sätt att kämpa! Hon har varit sjuk haft otur med hästarna mm men kommer ändå hela tiden igen-en underbar fightingspirit!

Min tränare:laugh:. nämner inget namn då jag är osäker på om hon vill ha det med:). hon är min förebild för att jag tycker hon är skitbra!! både som tränare och ryttare + att hon har en bra hästhållning med sunt förnuft och fina hästar. Hon är väl lite som min mentor;)

Anky, Minna Telde och min tränare Minna helt klart.

Anky för at hon rider så fantastiskt och för att hon alltid verkar ha en sån positiv inställning till hästarna. Minna Telde för att hon har tagit sig själv och sina hästar så långt, trots motgångar. Och hennes ridning :love:
Min tränare är jag djupt imponerad av för hennes engagemang. Hon bryr sig alltid om alla. Hon driver en hel ridskola som hon själ har startat upp från grunden. Hon är alltid trevli och positiv och det bara lyser energi från henne. Hon har verkligen hjälpt mig att utvecklas tillsammans med min häst.

Kyra, hon är en cool brutta!

Jag gillar henne skarpt! Hon är duktig som tränare och ryttare. Har samma tankesätt som henne. Så det är därför hon är min idol!

:laugh:

En av mina förebilder är Andreas Hesse då han är som en problemlösare.
Och man lär sig alltid någonting nytt*
Han är otroligt duktig inom alla grenar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 2023 var ett fint år för svensk parasport. Under fredagen utsågs Sveriges främsta, mest inspirerande och största förebilder på...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är internationella kvinnodagen och så klart ska alla kvinnor hyllas denna dagen – vi har valt ut några kvinnliga förebilder som vi...
Svar
0
· Visningar
184
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För två år sedan tog Cerina Lindström en oväntad chans när hon köpte Mulle Meck, en mula med en stark personlighet. Sedan dess har deras...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tisdag 30 juli är det dags för dressyrryttarna att göra entré på OS i Paris. Dressyren avgörs över tre klasser. Så här går det till.
Svar
0
· Visningar
193
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka