Vem är den skyldiga?

Sandra78

Trådstartare
Under förmiddagen idag har det skett en kiss-olycka på en matta som ligger intill en vägg. Enbart mattan har blivit kissad på, väggen har klarat sig. De misstänkta är:

- hund 1, 5-årig tik hemmahörande i hushållet
- hund 2, 5-årig kastrerad hane, tillfällig gäst sedan 5 dagar tillbaka, dock ej första gången han bor här
- katt, 11-årig kastrerad hane, hemmahörande i hushållet. Har tidigare protestkissat i badkaret vid några tillfällen, men aldrig kissat på något i tyg.

Känns väl som att vi kan utesluta tiken? Rent praktiskt, kan en 65 cm hög hanhund ens kissa så att det enbart hamnar på mattan? Borde väl ha blivit på väggen då också?

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 948
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Jag har möjlighet att få en 4-årig hane på foder. En american hairess terrier. Jag har idag två kineser, 2 och 5 år. Jag har aldrig haft...
2
Svar
36
· Visningar
4 534
Senast: kossankaj
·
Hundhälsa Undrar om någon här inne har erfarenhet/kunskap om hundar och vattendrickande... Vår 1 åriga Leonberger hane har haft lite problem med...
2
Svar
27
· Visningar
11 598
Senast: nilie
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 082
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka