tinafinis
Trådstartare
Tänkte först lägga tråden på hästvård, men sen tänkte jag att den kanske passa bättre här ändå.
Jo, kan hästar (ettåringar) ha växtverk?
Hur yttrar sig detta?
Hur gör ni med träningen?
Finns det något som lindrar?
Hur länge håller det på tros?
Just nu verkar det som om min lilla dam växer rätt mycket. Hon vilar mycket i hagen, ligger ner och är stel när hon reser sig och går i väg.
Måste byt asvanskappa nu också, för på bara 1-2 veckor verkar hon ha blitt längre i ryggen.
Ska sko henne bak oxå nästa vecka om det nu skulle vara bakfötterna som spöka på henne, men det tror jag inte..
Jag kör henne i lugnt mak 3 ggr i veckan (mån, ons, fre) ca 4,5 km.
Jag skrittar henne minst 10 min innan hon får börja trava och sedan blir det någon skritt mitten i oxå o förståss avskrittning oxå.
Hon är pigg och glad i träningen.
Jo, kan hästar (ettåringar) ha växtverk?
Hur yttrar sig detta?
Hur gör ni med träningen?
Finns det något som lindrar?
Hur länge håller det på tros?
Just nu verkar det som om min lilla dam växer rätt mycket. Hon vilar mycket i hagen, ligger ner och är stel när hon reser sig och går i väg.
Måste byt asvanskappa nu också, för på bara 1-2 veckor verkar hon ha blitt längre i ryggen.
Ska sko henne bak oxå nästa vecka om det nu skulle vara bakfötterna som spöka på henne, men det tror jag inte..
Jag kör henne i lugnt mak 3 ggr i veckan (mån, ons, fre) ca 4,5 km.
Jag skrittar henne minst 10 min innan hon får börja trava och sedan blir det någon skritt mitten i oxå o förståss avskrittning oxå.
Hon är pigg och glad i träningen.