Vaxa hästtransporten?

AnnaLof

Trådstartare
Tänkte att jag skulle fräscha upp min transport efter vintern, en Thule Royal XT -09 som är svart.
Funderar lite kring vad det är för sorts yta som väggarna är av. Någon som vet eller kanske rent av har vaxat en sådan transport?
Bifogar en bild på hur den ser ut.

Bifogade filer

• B47F136B-468C-4CAB-906A-90E1DA635835.webp
    B47F136B-468C-4CAB-906A-90E1DA635835.webp
    15,6 KB · Visningar: 12
jag gick till en båtaffär och fick hjälp med en tvätt som passar väggarna. Där fanns också vax och lackförsegling så den blev tåligare mot asfaltsstänk t.ex.

jag gick till en båtaffär och fick hjälp med en tvätt som passar väggarna. Där fanns också vax och lackförsegling så den blev tåligare mot asfaltsstänk t.ex.

Det var ett bra förslag, en båtaffär 👍 Frågan är vad jag har för material på väggarna 🤔

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
362
Senast: Emiro
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Ajda
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 391
Senast: Anna-Bella
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 927
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka