Våtvarmt omslag?

B

_breeze_

Ja , så står det på Arnika gelens förpackning.. smörj in och lägg på ett våtvarmt omslag! vad menas med det egentligen? :confused:

Sv: Våtvarmt omslag?

okej, det verkar inte som on ni har nån anning om det så jag säger så här istället: hur använder ni eran Arnika? för man måste kanske inte lägga på ett våtvarmt omslag efetr eller?
Hoppas nån iallafall har hört talas om A R N I K A!:p

När jag gör våtvarma omslag brukar jag ta en handduk och lägga i varmt vatten, sedan vrider jag ur vattnet, virar handduken runt t.ex. benet och lindar sedan med en linda typ fleece.

Neej klart att man inte måste lägga ett sånt omslag, fast effekten blir bättre om man gör det!

Ett våtvarmt omslag är precis vad det låter som ;)

Liknande trådar

Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 770
Träning Ja, jag tror att jag har ett ganska udda problem. Min häst har en typ av sadeltvång men ändå inte? Han blev diagnostiserad med KS för...
2
Svar
22
· Visningar
2 116
Senast: tuaphua
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 832
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar