Vattentätt "armband" till telefonen?

Trådstartare
Skulle behöva ett man kan stoppa telefonen och bilnyckeln i på stranden, och då ska den tåla att bada i några timmar såklart. Finns det något sådant? Är det någon som har testat?-

Hittade någon variant på ebay men det var mest en stor plastgrej med ett gummiband runt. :confused: Är inte särskilt teknisk och lite mer av en MacGyvertyp, sambon är ännu värre så förmodligen kommer någon någonstans förr eller senare att hitta min gamla telefon invirad i kondomer flytande i medelhavet om jag inte hittar något smart armband :D

Sök på Ebay:
3 Color Waterproof Dry Pouch Waist Belt Bag Case Cover For All Cell Phone Camera
waterproof case/Cover+arm Belt+earphone
3.5mm Earphone Jack Waterproof Pouch Bag Case Armband For Cell Phones

Annars borde du ju kunna köpa en sån liten "påse" sen köpa ett ordentligt vanligt armband att ha den i

Skulle behöva ett man kan stoppa telefonen och bilnyckeln i på stranden, och då ska den tåla att bada i några timmar såklart. Finns det något sådant? Är det någon som har testat?-

Hittade någon variant på ebay men det var mest en stor plastgrej med ett gummiband runt. :confused: Är inte särskilt teknisk och lite mer av en MacGyvertyp, sambon är ännu värre så förmodligen kommer någon någonstans förr eller senare att hitta min gamla telefon invirad i kondomer flytande i medelhavet om jag inte hittar något smart armband :D

Det finns flera olika slags påsar till mobiler, de fungerar.
Själv har jag skal från lifeproof till mina. Det är fantastiskt!

Det finns flera olika slags påsar till mobiler, de fungerar.
Själv har jag skal från lifeproof till mina. Det är fantastiskt!

Låter smart! Ett sånt vanligt neoprenearmband ser mycket stabilare ut än dom med gummiband jag hittat. Påsarna, hur säkra är dom?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka