Vattentät kamera

Sv: Vattentät kamera

Vad för sorts kamera?

Jag har en Casio Exilim G EX-G1 som leksak när jag inte använder systemkamera. Den går att bada med helt problemfritt och är stöttålig i övrigt och dammskyddad, men ingen höjdargrej på något vis. Trevligt pris för en kul pryl imo. :D

Finns mig veterligen både på Dustin, Cyberphoto och Expert.
 
Sv: Vattentät kamera

Någon som vet var man kan köpa en sådan?
Du har fått ett bra lågbudgettips redan, om du söker något "riktigare" eller som klarar större vattendjup har du i princip två vägar att gå. Antingen någon modell från till exempel Sea & Sea eller så skaffar du ett undervattenshus till en "vanlig" system- eller kompaktkamera. De senare finns bl.a. hos dessa två svenska webshopar, sök i deras produktsortiment under kameratillbehör och du skall finna...
 
Sv: Vattentät kamera

Kan tipsa om Canon Powershot D10! Står att den klarar 10 meters djup och det gör den verkligen, en bit till gick även bra;) Dök och snorklade en massa med min, dock ska man vara noga med att få bort saltvattnet sen...
 
Sv: Vattentät kamera

Annars finns det vattentäta fodral och "plastpåsar" man kan ha kameran i om man vill fota under vatten med sin vanliga kamera eller mobil.

Har för mig att coolstuff.se har något sådant.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha ett par överdragsbyxor, tillräckligt vattentäta för promenader i regn. Ofodrade. Men jag är knappt 160 cm lång och...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag tänker sätta upp en övervakningskamera i ett rum hemma. Jag vill ha möjlighet att se vad som händer i rummet när jag inte är hemma...
Svar
9
· Visningar
613
Senast: Bison
·
Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
600
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 679
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp