Vätska i armbågsleden.

jjulia

Trådstartare
Idag var på ett långt besök hos vet, ifrån klockan 11 till 5.. Efter att min häst har haft hälta, så bestämde jag mig för att åka dit. Det visade i röntgen att någonting såg konstigt och inte bra ut men han kunde inte specifikt säg vad. Vi kollade längd och väl på ultahjulet och han kom fram till vätska i armbågen.. Också att lederna i bogen har varit med om någonting som ingen förmodligen vet. Trauma sa han. Så som sagt det kan vara vad som helst, inget som jag på verkat. Han sa att så länge det inte går upp i musklerna i bogen så kanske det blir bra..

Men det jag tänkte höra nu är, är det någon som haft vätska i armbågen på sin häst och vet om det kan bli helt bra igen?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
591
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
740
Senast: tara
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 602
Hästvård Min häst fick en stenhård stor svullnad (typ som ett halvt äpple) insida knä höger fram. Ingen hälta. Veterinären trodde det var ett...
Svar
3
· Visningar
2 027
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka