Vårtecken

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Lejonflickan

Nu är det full fart på "Gogos"-spelandet här, förra året var det gamla hederliga puttekulor men nu är det bara "Gogos" som gäller.Visst var det Gogos förra året också, men då hade det åtminstone konkorrens av kulorna....i år verkar kulor vara helt ute här. :confused:

Hur är det hos er?

Sv: Vårtecken

Här har det varit gogos i ett par år, men just nu verkar det mest inne med yogi- you korten ,ellr hur det stavas.

Gogos? Var bor du, här är det redan "töntigt". Det går undan i krokarna. Det är inte så kul när man har köpt en massa Gogos och sen så blir det urtöntigt direkt! Men sånt är livet.

Varken jag eller dottern har ens hört talas om gogos och yogi-you kort. Vi är nog lite efter här ute.... Vad är det? :o

Snuffsan skrev:
Varken jag eller dottern har ens hört talas om gogos och yogi-you kort. Vi är nog lite efter här ute.... Vad är det? :o

Gogos är små figurer i plast som de spelar med på nått sätt. Fråga mig inte hur för det har jag ingen koll på.

Korten är som de flesta andra kort, man samlar, byter och spelar med dem. De är värda olika mycket i styrka eller nått :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sirap
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 845
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar