Vart reggar man??

B

buz

Kommer nästa år att få föl efter mitt C-ponnysto och en A-premierad halvblodshingst.
Stoet har ingen härstamning men har tävlat hoppning med många placeringar i msv B.Där av i avel.
Någon som vet vart jag ska registrera fölet?
Hoppas någon orkar svara.

Sv: Vart reggar man??

Ser det ut att bli en ponny så regga den som svensk ridponny?

Annars i ASVH?

Sv: Vart reggar man??

Kommer nästa år att få föl efter mitt C-ponnysto och en A-premierad halvblodshingst.
Stoet har ingen härstamning men har tävlat hoppning med många placeringar i msv B.Där av i avel.
Någon som vet vart jag ska registrera fölet?
Hoppas någon orkar svara.

Var är stoet registrerat? Du borde kunna registrera fölet i ASRP om de anser att hennes meriter är tillräckligt goda för att täcka upp avsaknaden av härstamning.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Freazer
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 463
Senast: Teilani
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka