Vart köpa soja?

L

lill_flesky

Ni som ger soja till hästarna, vart köper ni eran soja? Jag tror inte de hade på granngården här i uppsala, men jag är inte säker. Men det skulle vara bra att ha fler alternativ...
 
Sv: Vart köpa soja?

Jag brukar köpa från en sk. kvarn, finns ett par stycken härikring. De säljer bla. hästfoder, inte "bara havre" utan också tex. Fibergi, Hippo mm. Någon gång har jag köpt från lantmännen.
 
Sv: Vart köpa soja?

dom har alltså? Visserligen var det ett tag sen jag frågade, men sist hade de inte.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 521
Senast: Habina
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
468
Utrustning För första gången sen öh, nånsin, står jag i ett kallstall med mina hästar. Alltså ett stall som inte har nåt uppvärmt utrymme öht. Nu...
2
Svar
27
· Visningar
3 055
Senast: Diabetikern
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp