Vart kan man hitta tävlingar, prop. etc?

Sv: Vart kan man hitta tävlingar, prop. etc?

SQHA har lagt ut tävlingsdatumen på sin hemsida, SRHA har en kalender för nästa år med ett flertal datum, dock finns bara en svensk tävling med än så länge (Bökeberg sista veckan i maj).

Vad gäller WRAS-tävlingar har jag sett att flera klubbar lagt ut sin tävlingstermin på sina hemsidor, du får nog söka där. Brukar dröja innan det kommer upp någon termin på förbundets hemsida....

Vi som tävlar western har ett par olika förbund och några rasföreningar som ordnar tävlingar att hålla reda på, så var man söker efter tävlingar beror helt på vilka nivåer och klasser man är intresserad av!

WRAS tävlingskalender blir inte klar förrän efter nyår eftersom den sista december är sista inlämningsdag för klubbarna om vilka tävlingar de ska ha....;)

/Carina :eek:

Ja, ja... Det brukar dröja ett bra tag EFTER nyår innan det är "officiellt" klart och utlagt på WRAS hemsida.... Vilket har ställt till det för mig flera år i rad, eftersom jag kan göra mitt sommarschema som jag vill ha det, bara jag vet i tid när jag ska vara ledig...

Nästa års tävlingar skall finns på WRAS nya hemsida som skall komma efter nyår, det har jag fått besked om.

Nu har även SRHA lagt ut sina tävlingsdatum för 2006.:banana:

Nu finns även WRAS tävlingskalender uppe, men de har en ny adress till portalen, www.wras.se sidan känns lite "tunn" men det blir väl snart bättre får vi tro :bump:

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 314
Senast: Murray
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
589
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka