Vart kan man hitta billig stallgarderob

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lola97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 072
L

lola97

Har kollat på tradera och blocket men har inte hittat någon. Vart har ni hittat era?

Sv: Vart kan man hitta billig stallgarderob

Menar du en vanlig garderob eller ett tävlings/stallskåp?
Om du menar garderob fick jag min från stallägaren som rensat ut den ur sitt sommarställe. Garderober finns väl överallt, om inte på Ikea rätt billigt?

Tävlings/stallskåp säljer väl typ transportförsäljare, hästbutiker m.m?

Menar en vanlig garderob att ha grejer i bara. Får väl kolla lite med vänner och bekanta om de kanske har någon som dom vill bli av med

Köp på myrorna eller nåt sånt ställe som säljer begagnade möbler. Brukar finnas till väldigt bra priser (typ 50-200 kr...)

knapplån

har inte ikea några billiga garderober? Annars sätt ut en annons själv, det finns säkert en massa folk som har gamla garderober stående men som inte själva sätter ut annons om dem

Okej då hajjar jag! :banana:
Kolla Ikea om dom har nån billig, annars tror jag det e väldigt smart att höra med folk du känner, eller sätt in en annons.
Det är väl massor med folk som river ut gamla garderober titt som tätt, eller som har några ståendes i nåt förråd!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 191
Senast: sweep
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
220
Senast: Fibusen
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka